دفاع قهرمان جام جهانی از رفتن مسی به لیگ MLS

دفاع قهرمان جام جهانی از رفتن مسی به لیگ MLS

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین به دفاع از تصمیم لیونل مسی برای پیوستن به اینتر میامی و لیگ آمریکا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تابستان 2021 بعد از اینکه نتوانست با خوان لاپورتا برای تمدید قرارداد به توافق برسد، مجبور به ترک باشگاه شد و در نهایت به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست. او در طول 2 فصل حضورش در پایتخت فرانسه، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و هیچ گاه نتوانست پی اس جی را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند. او بعد از اتمام قراردادش، لحظه ای برای ترک پاریسن ژرمن دریغ نکرد و با وجود پیشنهاداتی از بارسلونا و الهلال، راهی اینتر میامی شد. 

به نقل از سایت گل، حالا اسکالونی در خصوص انتقادات از مسی به خاطر پیوستن به اینتر میامی گفت: "فکر نمی کنم سطح لیگ آمریکا خیلی پایین باشد. من در بازی اینتر میامی و شارلوت در ورزشگاه حضور داشتم و فکر نمی کنم اصلاً بازی بدی بوده باشد. در حقیقت، سطح بازی قابل قبول بود. هر بازی فوتبال سخت است. هیچ شکی وجود ندارد که لیگ MLS در حال ترند و وایرال شدن است. آن ها در حال پیشرفت هستند و به مرور زمان، فوتبالیست های بیشتری به این کشور خواهند آمد."

4416