رکورد ویژه گواردیولا با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا

رکورد ویژه گواردیولا با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر سیتی موفق شد در دیدار فینال سوپرکاپ اروپا با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی سویا را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان این دوره از سوپرکاپ اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، سویا و منچستر سیتی در آتن به مصاف هم رفتند و در این بازی که در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید، در ضربات پنالتی سیتیزن ها توانستند به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پپ گواردیولا یک بار دیگر موفق شد قهرمان سوپرکاپ اروپا شود. این مربی اسپانیایی در سه تیم مختلف تاکنون قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است و این مسئله یک رکورد است چرا که هیچ سرمربی دیگری تاکنون موفق نشده است در رقابت های سوپرکاپ اروپا با سه تیم مختلف به قهرمانی برسد. گواردیولا در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی قهرمان رقابت های سوپرکاپ اروپا شده است.

پپ با بارسلونا و منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است اما او با بایرن مونیخ در این رقابت ها به قهرمانی نرسید، بلکه پس از قهرمانی بایرن مونیخ با یوپ هاینکس در لیگ قهرمانان اروپا، گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ شد و این تیم را در سوپرکاپ اروپا به قهرمانی رساند.

پپ گواردیولا منچستر سیتی را برای اولین بار در تاریخ به قهرمانی چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا رساند.

1470