واکنش جالب ژاوی به اخبار پیوستن پدیده بارسلونا به رئال مادرید

واکنش جالب ژاوی به اخبار پیوستن پدیده بارسلونا به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اخبار پیوستن آنسو فاتی به رئال مادرید را تکذیب کرد و به هواداران این تیم اطمینان داد که چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، در هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر خروج آنسو فاتی از نیوکمپ به گوش رسید و حتی گزارش شد که خود این بازیکن درخواست خروج داده است و دیگر نمی خواهد زیر نظر ژاوی هرناندز بازی کند. تیم های انگلیسی همچون آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام به دنبال جذب فاتی هستند، اما منابع اسپانیایی ادعا می کنند که امکان دارد رئال مادرید نیز وارد رقابت برای خرید فاتی شود. 

به نقل از سایت گل، ژاوی در پاسخ به این شایعات گفت: "این جوک است، اینطور نیست؟ من اخیراً درباره آنسو زیاد حرف زده ام و نظرم را به صورت شفاف داده ام. شایعاتی که مطرح می شوند، به هیچ وجه عقلانی نیستند. آنسو یک بازیکن بسیار مهم برای ماست و می توانم بگویم که او نقش بزرگی در برنامه های ما دارد. فاتی حال و آینده بارسلوناست."

 فاتی در بازی هفته نخست بارسلونا در لالیگا در برابر ختافه، فقط یازده دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و همین موضوع باعث قوت گرفتن شایعات خروجش شد. البته مشکلات مالی شدید بارسلونا نیز باعث شده تا این باشگاه برای جذب ستارگان جدید، باید چند تا از بازیکنانش را بفروشد.

4416