باخت منچستریونایتد به تاتنهام در شب گل به خودی زدن مدافع آرژانتینی

باخت منچستریونایتد به تاتنهام در شب گل به خودی زدن مدافع آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تاتنهام موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و شاگردان اریک تن هاگ در این بازی شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد که در هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، اکنون در هفته دوم با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و اوضاع برایش خوب پیش نرفت.

این بازی در ورزشگاه خانگی تاتنهام برگزار می شد و تاتنهامی ها از فرصت میزبانی خود به خوبی استفاده کردند. گل اول تاتنهام توسط پاپه سار در دقیقه 49 زده شد و گل دوم تاتنهام یک گل به خودی بود که لیساندرو مارتینز در دقیقه 83 به خودشان زد و به این ترتیب تاتنهام موفق شد با نتیجه دو بر صفر در این بازی به پیروزی برسد.

البته در این بازی صحنه های مشکوکی هم در محوطه جریمه تاتنهام اتفاق افتاد و شاگردان تن هاگ معترض بودند اما در هر صورت اتفاقی رخ نداد. باید دید که تیم تن هاگ در هفته های بعدی می تواند به روند پیروزی برگردد یا این که تیم او در این فصل توانایی رقابت بر سر قهرمانی را نخواهد داشت.

0-2 تاتنهام

1470