چلسی در این فصل بین 4 تیم برتر قرار نمی‌گیرد

چلسی در این فصل بین 4 تیم برتر قرار نمی‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل دسایی اسطوره فرانسوی باشگاه چلسی معتقد است که مائوریسیو پوچتینو نمی تواند همراه با آبی های لندن به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، از زمان ورود تاد بولی به استمفورد بریج، چلسی دو بار رکورد نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکسته و نزدیک به یک میلیارد دلار خرج کرده است. با این حال هنوز دسایی متقاعد نشده که آبی ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند و باز هم ناکام خواهند ماند. 

به نقل از سایت گل، دسایی به boylesports گفت: "چون هوادار چلسی هستم، دوست دارم این باشگاه در جمع تاپ فور قرار بگیرد، اما فکر نمی کنم این اتفاق بیافتد. فقط یک نگاهی به رقبای چلسی بیاندازید تا منظور مرا متوجه شوید. کسانی در چلسی سرمایه گذاری کرده اند، می دانند که این پروژه، بلند مدت است تا بتوانند به قله فوتبال انگلیس برگردند. 2 الی 3 سال طول می کشد تا آن ها بتوانند وارد سیستم شوند. شما باید تیمی قوی بسازید و ارزش آن ها را افزایش دهید. چلسی نیاز دارد تا دوباره آن ذهنیت برنده را بسازد. مردم باید تاد بولی را تنها بگذارند."

4416