نگاهی به عملکرد کلی لیونل مسی در لیگز کاپ

نگاهی به عملکرد کلی لیونل مسی در لیگز کاپ

پایگاه خبری فوتبالی - این دوره از رقابت های لیگز کاپ آمریکا هم به پایان رسید و اینتر میامی با درخشش های لیونل مسی در آن به قهرمانی رسید و به این ترتیب فوق ستاره آرژانتینی موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، این قهرمانی برای مسی یک قهرمانی ویژه بود چرا که ستاره آرژانتینی برای اولین بار به همراه اینتر میامی موفق شد یک جام را بالای سر ببرد و این اتفاق خیلی زود برای او در تیم آمریکایی رخ داد.

مسی با به پایان رسیدن فصل 2022/23 تصمیم گرفت که دیگر قرارداد جدیدی با پی اس جی تمدید نکند و این تیم را ترک کند. مسی با پیشنهاد اینتر میامی مواجه شد و پیشنهاد تیم آمریکایی را به پیشنهاد الهلال عربستان ترجیح داد و در نهایت راهی فوتبال آمریکا شد.

اولین تورنمنت مسی لیگز کاپ بود. مسی در لیگز کاپ به طور کلی هفت بازی برای اینتر میامی انجام داد. مسی در این هفت بازی موفق شد ده گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است. مسی همچنین در این تورنمنت یک پاس گل هم داد. او علاوه بر بالای سر بردن جام قهرمانی، جایزه بهترین گلزن این تورنمنت یعنی همان جایزه آقای گلی و همچنین جایزه بهترین بازیکن این رقابت ها را هم به دست آورد.

1470