جام دیگری که مسی در آستانه فتح آن قرار دارد

جام دیگری که مسی در آستانه فتح آن قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ به قهرمانی رسید و به این ترتیب فوق ستاره آرژانتینی اولین جام خود را در فوتبال آمریکا به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، اما این جامی که مسی فتح کرد، می تواند مقدمه ای برای جام های بعدی او در اینتر میامی باشد. مسی به زودی باید در رقابت های US OPEN CUP به میدان برود. تورنمنت US OPEN CUP که جام حذفی آمریکا به حساب می آید، در مرحله نیمه نهایی خود قرار دارد و اینتر میامی قرار است پنجشنبه دوم شهریور ماه از ساعت 2:30 بامداد به وقت ایران به مصاف سینسیناتی برود. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم سینسیناتی برگزار می شود و مسی و یارانش میهمان خواهند بود.

همانطور که گفته شد این بازی در مرحله نیمه نهایی US OPEN CUP است و اگر اینتر میامی بتواند از این مرحله عبور کند به فینال می رسد و به این ترتیب لیونل مسی و اینتر میامی یک فرصت دیگر خواهند داشت تا به قهرمانی برسند و یک جام دیگر را بالای سر ببرند.

قهرمانی در لیگز کاپ، اولین جام تاریخ باشگاه اینتر میامی بوده است و اگر مسی به درخشش خود ادامه دهد آن ها می توانند US OPEN CUP را هم به دست بیاورند.

1470