عکس؛ جوردی آلبا در آغوش دیوید بکام پس از قهرمانی در لیگز کاپ

عکس؛ جوردی آلبا در آغوش دیوید بکام پس از قهرمانی در لیگز کاپ

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی موفق شد برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود یک جام به دست بیاورد و قهرمان رقابت های لیگز کاپ شود.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی بامداد امروز در فینال بازی های لیگز کاپ به مصاف نشویل رفت و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در پایان 90 دقیقه، در ماراتن ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 10 بر 9 حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این بازی، جوردی آلبا مدافع چپ اسپانیایی نود دقیقه بازی کرد و به طور فیکس توسط تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینتر میامی درون ترکیب اینتر میامی قرار داده شده بود. جوردی آلبا در ضربات پنالتی انتهای بازی هم پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا به این ترتیب در قهرمان شدن اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ اثر گذار بوده باشد.

جوردی آلبا پس از قهرمان شدن در لیگز کاپ در خوشحالی خود به سراغ دیوید بکام که یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی است رفت و در آغوش او قرار گرفت و به این ترتیب با او جشن قهرمانی گرفت.

جوردی آلبا با به پایان رسیدن فصل 2022/23 ترجیح داد که دیگر از بارسلونا جدا شود. این بازیکن اسپانیایی گفت که می خواهد راه را برای رشد بازیکنان جوان تر بارسلونا باز کند.

1470