عکس؛ سه اسطوره بارسلونا در کنار دیوید بکام و جام قهرمانی

عکس؛ سه اسطوره بارسلونا در کنار دیوید بکام و جام قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا سه بازیکن مطرح و نام آشنایی هستند که در این تابستان راهی اینتر میامی شده اند و اکنون اولین جام قهرمانی خود را در باشگاه جدید خود به دست آورده اند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی قهرمان رقابت های لیگز کاپ شد. اینتر میامی در فینال بازی های لیگز کاپ توانست پس از تساوی یک بر یک در طول نود دقیقه بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه 10 بر 9 نشویل را شکست دهد و قهرمان این بازی ها شود.

لیونل مسی آقای گل این تورنمنت شد و در فینال هم یک گل تماشایی به ثمر رساند که گل دهم او در این رقابت ها بود. بوسکتس و جوردی آلبا هم در ترکیب ثابت اینتر میامی در فینال رقابت های لیگز کاپ حضور داشتند و پنالتی های خود را در پایان بازی به گل تبدیل کردند و در قهرمانی اینتر میامی در لیگز کاپ تاثیر قابل توجهی داشتند.

در پایان بازی و پس از فتح جام، لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا با دیوید بکام که از مالکان باشگاه اینتر میامی است به خوشحالی پرداختند. در تصویری که از آن ها منتشر شده است می بینیم که مسی، بوسکتس و آلبا که سه اسطوره بارسلونا هستند و اکنون در اینتر میامی بازی می کنند، در کنار دیوید بکام و جام قهرمانی لیگز کاپ حضور دارند و با آن عکس یادگاری گرفته اند.

1470