اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا / احتمال تقابل تیم‌های ایرانی با ستاره‌های جهان

اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا / احتمال تقابل تیم‌های ایرانی با ستاره‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی- سیدبندی منطقه غرب آسیا در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سیدبندی این مسابقات اعلام شد که بر اساس آن وضعیت نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها هم مشخص شد.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های پرسپولیس در سید ۱، سپاهان و نساجی در سید ۲ و تراکتور (در صورت صعود به مرحله گروهی) در سید ۴ قرار دارند.

با توجه به حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال در باشگاه‌های عربستانی و همچنین میزبانی مستقیم و متقابل تیم‌های ایرانی و عربستانی در این دوره رقابت‌ها، قرعه کشی مسابقات برای بسیاری از هواداران ایرانی اهمیت متفاوتی دارد. موضوعی که حالا با اعلام سیدبندی تا حدود زیادی تکلیفش مشخص شده است.

آنچه مشخص است عدم تقابل پرسپولیس با الهلال و الاتحاد در مرحله گروهی است اما احتمال مصاف شاگردان یحیی با یاران رونالدو وجود دارد.

در این بین برای سپاهان و نساجی احتمال رویارویی با هر یک از تیم‌های الهلال، الاتحاد و النصر وجود دارد. لذا هواداران اصفهانی و قائمشهری باید در همین شروع لیگ قهرمانان برای استقبال از بنزما، رونالدو یا نیمار آماده باشند. تراکتور هم قطعا با النصر عربستان هم‌گروه نخواهد شد اما دیگر احتمالات برای این تیم وجود دارد.

گفتنی است قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 در مقر AFC در کوالالامپور در 24 آگوست 2023 (۲ شهریورماه) ساعت 4 بعد از ظهر برگزار خواهد شد. ضمن اینکه سیدبندی کامل منطقه غرب به شرح زیر است:

سید 1: الاتحاد (عربستان)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان)، الهلال (عربستان)

سید 2: سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، اف سی نسف قارشی (ازبکستان)، الفیحا (عربستان)، نساجی مازندران (ایران)

سید 3: الفیصلی (عربستان)، استقلال(تاجیکستان)، نیروی هوایی (عراق)، بمبئی سیتی(هند) و آخال(ترکمنستان)

سید 4: العین (امارات)، ( برنده بازی پلی آف النصر عربستان سعودی یا شباب الاهلی (امارات)،(برنده پلی آف تراکتور/ شارجه امارات)، (برنده العربی (قطر) / اجمک (ازبکستان)،(برنده پلی آف الوکره قطر/بوبهار ازبکستان)

۶۴۴۲