علاقه رئال مادرید به ستاره برزیلی آرسنال پس از مصدومیت میلیتائو

علاقه رئال مادرید به ستاره برزیلی آرسنال پس از مصدومیت میلیتائو

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید پس از مصدومیت ادر میلیتائو، به گابریل ماگالائش، مدافع برزیلی آرسنال چشم دوخته است.

به گزارش فوتبالی، گابریل 25 ساله، پس از مصدومیت شدید ادر میلیتائو که او را برای چندین ماه از میادین دور خواهد کرد، به جذب مدافع برزیلی آرسنال علاقه مند شده است. در حالی که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرده است که ترکیب تیمش در آن ناحیه، قدرت کافی را دارد، رئال مادرید گزینه های موجود در بازار را بررسی می‌کند. گابریل که فصل گذشته در تمام بازی‌های آرسنال حضور داشت، توسط میکل آرتتا در بازی افتتاحیه لیگ مقابل ناتینگهام فارست، بر روی نیمکت قرار گرفته بود.

با وجود اخباری که از علاقه تیم‌های عربی به او وجود دارد، دیلی میل گزارش داده است که تیم مادریدی، علاقه شدیدی به گابریل دارد. بر اساس قیمت گذاری سایت ترنسفر مارکت، ارزش گابریل حدود 47 میلیون پوند عنوان شده است. 

برای انجام گرفتن چنین انتقالی، شرایط او در آرسنال باید دچار تغییری اساسی شود زیرا گفته می‌شود که این ستاره برزیلی در آرسنال خوشحال است و به پروژه آرسنال متعهد است. علاوه بر این، مصدومیت طولانی مدت یورین تیمبر، به آرسنال دلایل بیشتری برای حفظ کردن گابریل می‌دهد. آمادگی جسمانی نه چندان بالای الکساندر زینچنکو نیز می‌تواند بر هر فروش احتمالی تاثیر گذار باشد.

2102