حذف شدن تیم صدرنشین لیگ آمریکا توسط یاران مسی

حذف شدن تیم صدرنشین لیگ آمریکا توسط یاران مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال سینسیناتی که در مرحله نیمه نهایی رقابت های US Open Cup مقابل اینتر میامی شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد، تیم صدر نشین لیگ آمریکا یا همان MLS بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی تاثیر زیادی روی این تیم و روند نتیجه گیری آن داشته است. اینتر میامی تا پیش از آمدن لیونل مسی اصلا اوضاع خوبی نداشت اما اکنون با آمدن مسی پس از گذشت هشت بازی از حضور ستاره آرژانتینی، این تیم دومین فینال خود را تجربه خواهد کرد.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آمریکا، اینتر میامی و سینسیناتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی، پس از تساوی سه بر سه، در ضربات پنالتی اینتر میامی موفق شد با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی برسد و به فینال رقابت ها صعود کند. مسی علاوه بر این که پنالتی اول اینتر میامی در پایان بازی را به گل تبدیل کرد، در این دیدار دو پاس گل نیز داد.

سینسیناتی در لیگ کنفرانس شرق آمریکا در رده اول جدول قرار داشت؛ همان جدولی که اینتر میامی در آن در رده آخر یعنی رده پانزدهم قرار داشت. به نظر می رسد اینتر میامی بتواند با حضور مسی در لیگ آمریکا هم تبدیل به مدعی اصلی شود.

1470