مدافع اسبق منچسترسیتی به دنبال چالشی جدید

مدافع اسبق منچسترسیتی به دنبال چالشی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق تیم ملی فوتبال انگلستان به دنبال چالش جدیدی در دنیای حرفه ای فوتبال خواهد بود.


به گزارش فوتبالی ، جولین لسکات روز گذشته از سمت خود به عنوان مربی تیم زیر 21 ساله های انگلیس استعفا کرد تا حرفه رویایی یعنی حضور به عنوان مدیر در دنیای فوتبال را دنبال کند. لسکات بخشی از کادر مربیگری لی کارسلی بود درتیم زیر 21 سال انگلستان بود که بعد از شکست 1-0 اسپانیا در فینال، قهرمان یورو زیر ۲۱ سال شدند. مدافع میانی سابق منچستر سیتی، اورتون و ولوز به عنوان مربی و مشاور تیم زیر 21 ساله های سه شیرها در مسابقات گرجستان فعالیت میکرد.

این مربی 41 ساله اکنون سمت خود را در تیم زیر 21 ساله ها را رها کرده است تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک مدیر ورزشی در دنیای فوتبال را دنبال کند .البته لی کارسلی و دستیار دیگرش اشلی کول تا زمان پایان قرارداد خود در سال 2025 در سمت های خود باقی خواهند ماند و تمرینات تیم زیر 21 ساله ها را برای بازی مقدماتی مقابل لوکزامبورگ در ماه آینده آغاز خواهند کرد. به گزارش دیلی میل، لسکات علیرغم پیگیری رویای مدیریت در فوتبال، موقعیت خود را در من سیتی در نقش مدیر رسانه ای باشگاه حفظ خواهد کرد.

لسکات در طول 17 سال دوران بازیگری، پنج جام کسب کردکه چهار مورد از آنها در من سیتی بود  و در 160 بازی برای سیتزین ها  بازی کرد دو قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. دیگر افتخار او به دوران حضورش در وولوز و زمانی که آنها فینال پلی آف چمپیونشیپ را در سال 2003 بردند، برمیگردد. او همچنین 26 بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. لسکات اولین بازیکنی نیست که بپس از بازنشستگی از بازی به سراغ پست های مدیریت فوتبال میرود. بازیکنان بزرگی مانند ادوین ون در سار و پائولو مالدینی بازیکنان با سابقه ای هستند که در این زمینه فعالیت داشته اند و به ترتیب با آژاکس و آث میلان قهرمان لیگ هلند و ایتالیا شده اند.

۱۰۰۹