کاپیتان پرسپولیس در بازی با فولاد هم غایب خواهد بود

کاپیتان پرسپولیس در بازی با فولاد هم غایب خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - امید عالیشاه به دلیل مصدومیت همچنان قادر به حضور در تمرینات گروهی نیست.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه که در نقل و انتقالات آخرین بازیکنی بود که در لیست تمدیدی های یحیی گل محمدی قرار گرفت و زودتر از بقیه تمدیدی ها قراردادش را با سرخ پوشان ثبت کرد، همچنان قادر به همراهی پرسپولیس در بازی ها نیست.

اگرچه فصل قبل به بهترین شکل ممکن برای عالیشاه با گلزنی در دربی حذفی و قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید اما در فصل جدید اوضاع به مراد او نچرخیده و دوری‌اش از ترکیب و تمرینات گروهی به سومین هفته رسیده است.

عالیشاه که تنها در بازی اول مقابل آلومینیوم برای دقایقی به میدان رفت و در دو بازی دیگر مقابل تراکتور و ذوب آهن غایب بود هنوز شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده و بسیار بعید است به بازی با فولاد هم برسد.

پرسپولیس چهارشنبه پیش رو (8 شهریور) در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت و با توجه به دوری کاپیتان سرخ ها از تمرین، بعید است حتی اگر از امروز در تمرینات حضور پیدا کند، گل محمدی او را در لیست قرار دهد.

از این رو تعطیلات فیفا دی بهترین فرصت برای شماره 2 باتجربه سرخ ها خواهد بود تا خود را از هر لحاظ آماده بازی با استقلال در هفته پنجم کند که البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

9989