ادعای رومانو؛ ستاره پرتغالی منچسترسیتی در نهایت به بارسلونا پیوست

ادعای رومانو؛ ستاره پرتغالی منچسترسیتی در نهایت به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا برای جذب ژائو کانسلو، ستاره منچستر سیتی، با تیم انگلیسی به توافق رسیده و بازیکن با هم‌تیمی‌هایش وداع کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مدت‌‌هاست که به این بازیکن 29 ساله علاقه مند است، در حالی که گفته می‌شود زمانی که کانسلو در ماه ژانویه به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوست، بارسلونا اجازه جذب این مدافع پرتغالی را دریافت نکرد. تیم آلمانی در نهایت از دائمی کردن این انتقال منصرف شد و کانسلو به ورزشگاه اتحاد بازگشت. او در طول این تابستان به شدت به بارسلونا لینک شده بود و حالا به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، توافق کامل بین دو باشگاه برای این انتقال، انجام شده است.

کانسلو در ابتدا با انتقالی قرضی و یکساله به نوکمپ خواهد پیوست که بندی برای دائمی کردن آن در تابستان سال آینده وجود دارد. گفته می‌شود که این انتقال طی ساعت‌های آینده می‌تواند انجام شود و ستاره ناراضی تیم منچستری از این باشگاه جدا خواهد شد.

 هرچند کانسلو تا سال 2027 با سیتی قرارداد داشت، اما پس از مشکلاتی که بین او و گواردیولا رخ داد، بعید بود که دیگر جایی در این تیم داشته باشد. او به زودی به بارسلونا خواهد پیوست و ممکن است در بازی روز یکشنبه این تیم در لالیگا و در مقابل اوساسونا، اولین بازی‌اش را برای غول اسپانیایی به انجام برساند.

2102