پیکان یک - سپاهان سه/ غرش سپاهان در اکباتان

پیکان یک - سپاهان سه/ غرش سپاهان در اکباتان

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان با یک بازیکن کمتر مقابل پیکان به بازی برگشت و باز هم برنده شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر پیکان پذیرای سپاهان بود که توانست در یک بازی دیدنی به پیروزی برسد.

شاگردان مواریس با وجود اینکه اولین گل بازی را دریافت کردند و با اخراج محمد دانشگر در وقت‌های تلف شده نیمه اول، یک نیمه کامل با 10 بازیکن به بازی ادامه دادند، توانستند به خوبی به بازی برگردند و با حساب سه بر یک پیروز شوند.

با این نتیجه سپاهان همچنان به روند بردهای خود ادامه داد و با 12 امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد و البته اولین شکست پیکان با رسول خطیبی هم رقم خورد.

در ادامه گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی را مرور کنید ..


ترکیب پیکان: ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، حامد پاکدل، علی زارع، سامان نریمان جهان، محمدجواد آزاده (غلامرضا ثابت ایمانی 60)، منصور باقری، رضا قندی‌پور (محمدحسین فلاح 75)، ابراهیم صالحی (مهرداد بایرامی 60)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری (آریا یوسفی 67)، ارشیا سرشوق (هادی محمدی 46)، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کارت زرد: محمد قربانی (۲۵)، سامان نریمان جهان (۷۲)، میلاد زکی‌پور (۸۲)

کارت قرمز: محمد دانشگر (۱+۴۵)

گلزنان بازی: رضا قندی پور (۲۹)، رضا اسدی (۴۱)، رامین رضاییان (۶۹)، آریا یوسفی (۸۹)

نیمه اول:

دقیقه 4: امیرحسین صدقی در مقابل شهریار مغانلو دچار تعلل شد اما پیکانی‌ها شانس آوردند که این تیم راهی به دروازه نداشت و کرنر شد.

دقیقه 6: ضربه سر محمد دانشگر روی ضربه ارسالی کرنر با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: رامین رضاییان به خوبی توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما قبل از شهریار مغانلو، امیرحسین صادقی با تکل قطع ارتباط کرد. البته چیزی نمانده بود یک گل به خودی رقم بخورد اما توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ابراهیم صالحی قصد داشت با فرار از پشت مدافعان سپاهان خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد و در حالی که چیزی نمانده بود به هدفش برسد، پیام نیازمند با خروج به موقع از محوطه جریمه حمله او را خنثی کرد.

دقیقه ۱۹: حامد پاکدل درون محوطه سپاهان تعادلش را از دست داد و معتقد به خطاب پنالتی بود اما داور چنین نظری نداشت.

دقیقه ۲۱: شوت غافلگیر کننده سامان نریمان جهان با واکنش دیدنی پیام نیازمند راهی کرنر شد.

(گل اول پیکان) دقیقه ۲۹: نیلسون جونیور در ارسال پاس به عقب برای نیازمند اشتباه کرد و رضا قند‌ی‌پور صاحب توپ شد و توانست بعد از عبور از نیازمند دروازه خالی سپاهان را باز کند.

گل اول پیکان به سپاهان

دقیقه ۳۶: شوت محمد قربانی از پشت محوطه جریمه پیکان بعد از برخورد با مدافعین راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۷: ضربه سر رضا اسدی روی‌ کرنر ارسالی دقیقا به جایی رفت که ایمان صادقی حضور داشت و توپ را در آغوش گرفت.

(گل اول سپاهان) دقیقه ۴۱: محمدجواد حسین نژاد ارسال بی‌نقصی به درون محوطه پیکان داشت که با ضربه سر ناگهانی رضا اسدی همراه شد تا کار به تساوی بکشد.

گل اول سپاهان به پیکان

دقیقه ۴۳: شوت منصور باقری بعد از برخورد به مدافع سپاهان راهی کرنر شد.

* سه دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول لحاظ شد.

دقیقه ۱+۴۵: ابراهیم صالحی باز هم روی غفلت خط دفاع سپاهان در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت اما با خطای محمد دانشگر متوقف شد تا داور ضمن اعلام خطا، به دانشگر کارت قرمز نشان دهد.

اخراج محمد دانشگر

دقیقه ۲+۴۵: ضربه ایستگاهی سامان نریمان جهان با اختلاف اندک از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۵+۴۵: حامد پاکدل چسبیده به محوطه جریمه خودی مرتکب خطا شد تا سپاهانی‌ها در زاویه مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شوند. در این صحنه ضربه رامین رضاییان راهی به دروازه نداشت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۲: رامین رضاییان درون محوطه پیکان بعد از برخورد جزئی با بازیکن حریف روی زمین افتاد اما داور به صحنه نزدیک بود اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

(گل‌ دوم سپاهان) دقیقه ۶۹: سپاهان در اولین موقعیت جدی نیمه دوم با فرصت طلبی روی کم تجربگی مدافعان پیکان، رامین رضاییان اقدام به شوت‌زنی کرد و توپ بعد از برخورد به امیرحسین صدقی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

گل دوم سپاهان به پیکان

دقیقه ۷۱: شوت شهریار مغانلو به خوبی توسط ایمان صادقی دفع شد.

دقیقه ۷۳: رضا اسدی از بین دو مدافع پیکان به هوا پرید و ضربه سر خطرناکی زد که بعد از برخورد توپ با زمین تبدیل اوت شد.

(گل سوم سپاهان) دقیقه ۸۹: روی اشتباه مهلک حامد پاکدل سپاهانی‌ها صاحب موقعیت شدند و توپ به آریا یوسفی و این بازیکن با شلیک دیدنی دروازه ایمان صادقی را باز کرد.

گل سوم سپاهان به پیکان

* شش دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم لحاظ شد.

دقیقه ۱+۹۰: ضربه سر بایرامی با اختلاف اندک از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: سانتر دقیق مهرداد بایرامی به درون محوطه پیکان با ضربه سر دیدنی محمدحسین فلاح همراه شد اما این توپ به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

6442