جواب منفی مدافع بارسلونا به منچستریونایتد

جواب منفی مدافع بارسلونا به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی بارسلونا، هیچ قصدی برای ترک نیوکمپ و رفتن به منچستریونایتد ندارد و می خواهد یک فصل دیگر در لالیگا توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، بعد از مصدومیت ناگهانی لوک شاو و دوری 2 ماهه این ستاره انگلیسی از میادین، شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالاتی به شدت به دنبال جذب یک مدافع چپ هستند. آن ها لیستی از مدافعان چپ تهیه کرده اند و یکی از نام هایی که در این لیست به چشم می خورد، مارکوس آلونسو مدافع بارسلوناست که قبلاً سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس با پیراهن چلسی را دارد. 

با این حال مارکا ادعا کرده آلونسو برای یک فصل دیگر می خواهد لباس بارسلونا را بر تن کند. اگرچه منچستریونایتد به او پیشنهاد 2 ساله ارائه داده، اما آلونسو علاقه ای به پذیرفتن آن ندارد. شیاطین سرخ به شدت در تلاش هستند که تا قبل از 1 سپتامبر، یک مدافع چپ خریداری کنند، چون لوک شاو و مالاسیا برای مدتی نمی توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند و اریک تن هاگ علاقه ای به استفاده از آلوارو فرناندز ندارد. دیگر نامی که در لیست خرید یونایتد به چشم می خورد، مارک کوکوریا مدافع چلسی است که فصل گذشته با رقم 60 میلیون پوند به چلسی پیوست.

4416