وقتی ستاره رئال مادرید در 12 سالگی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

وقتی ستاره رئال مادرید در 12 سالگی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کوین بتسی مربی سابق پایه های تیم ملی انگلیس فاش کرد که جود بلینگام فرصت رفتن به منچستریونایتد را داشت، اما این پیشنهاد را به خاطر حضور پل پوگبا در این تیم رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جود بلینگام با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و تاکنون تاثیری شگرف روی لوس بلانکوس گذاشته است. در حالی که آنچلوتی ستاره های بسیاری از جمله کریم بنزما، آسنسیو و هازارد را از دست داده و احتمالا برای یک ماه آینده، وینیسیوس را در اختیار ندارد، اما بلینگام کاملا بار خط حمله این تیم را به دوش کشیده و در 3 بازی اخیرش، 4 گل به ثمر رسانده است. 

به نقل از آ اس، بتسی که سابقه کار کردن با بلینگام را در تیم ملی نوجوانان انگلیس را دارد گفت: "شما یک نگاه به خانواده او بیاندازید. تمام باشگاه های انگلستان خواهان خرید او بودند، وقتی تنها 12 سال سن داشت. منچسترسیتی، منچستریونایتد و ... آن ها آماده بودند که پول زیادی روی جود سرمایه گذاری کنند. حتی جود و خانواده اش به کارینگتون رفتند تا با سران منچستریونایتد دیدار کنند، اما در نهایت پیشنهاد یونایتد را رد کردند، چون جود می خواست بیشتر بازی کند و در آن زمان، یونایتد بازیکنانی مثل پوگبا داشت."

4416