پیشنهاد پیشکسوت آرسنال به کلوپ: صلاح را بفروش و ساکا را بخر!

پیشنهاد پیشکسوت آرسنال به کلوپ: صلاح را بفروش و ساکا را بخر!

پایگاه خبری فوتبالی – پل مرسون اعتقاد دارد که لیورپول باید محمد صلاح را بفروشد و سپس در ژانویه برای جذب بوکایو ساکا، ستاره آرسنال اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس، بامداد امروز بسته شد، مشتریان سعودی صلاح با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها تا 5 روز دیگر باز است، همچنان به جذب این ستاره مصری امیدوار هستند.

پیشنهاد الاتحاد، که در حدود 150 میلیون پوند بود، بلافاصله در روز پنجشنبه توسط لیورپول رد شد اما گفته می‌شود که این تیم عربستانی، در حال آماده سازی پیشنهادی 200 میلیون پوندی است تا بتواند این مهاجم مصری را به عربستان بکشاند.

یورگن کلوپ همچنان اصرار دارد که صلاح فروشی نیست و کاملا به باشگاه متعهد است اما مرسون باور دارد که چنین کمک مالی بزرگی به لیورپول، می‌تواند به کلوپ، فرصتی طلایی برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی اش در آنفیلد می‌دهد.

مرسون درباره این ایده خود گفته است:" من درست فکر می‌کنم، شما یک بازیکن 31 ساله دارید که می‌توانید او را به مبلغ 200 میلیون پوند بفروشید و نفر بعدی لیست کیست؟ چه کسی می‌تواند بهترین گزینه بعدی در پست وینگر راست است؟ بهترین نفر بعدی در صف قطعا ساکا است، او پس از صلاح، بهترین وینگر راست است. اگر جای لیورپول بودید، بهتر بود که یک فرد کمی مسن تر را با فردی جوان تر جایگزین کنید. آن‌ها باید به شراغ آرسنال بروند و پیشنهاد 150 میلیون پوندی شان را روی میز بگذارند. کاری که آن‌ها تا به اینجا در لیورپول انجام داده اند این بوده که بازیکنان و هافبک های مسن را با بازیکنان جوان جایگزین کرده اند."

2102