نگرانی اسطوره منچستریونایتد از آینده کاری در MLS

نگرانی اسطوره منچستریونایتد از آینده کاری در MLS

پایگاه خبری فوتبالی- وین رونی اعتراف کرده است که از عدم توجه سران دی سی یونایتد به تمدید قرارداد خود ناامید است.

به گزارش فوتبالی، اسطوره 37 ساله سابق منچستریونایتد از جولای ۲۰۲۲ هدایت تیم MLS را برعهده دارد اما با توجه به اینکه قرارداد او در دسامبر به پایان می رسد، تلاش ها برای تماس با مالکان برای بحث در مورد تمدید شکست خورده است. حالا مهاجم سابق انگلیس که می خواهد در واشنگتن بماند، درباره  وضعیت خود صحبت کرده است.

رونی در گفتگو با واشنگتن پست گفت: "من کمی ناامید هستم زیرا دو ماه است که هیچ تماسی از سوی مدیران تیم نداشته ام.ما در مورد یک قرارداد جدید صحبت کرده بودیم و  بهتر بود تا بنشینیم و در مورد آن صحبت کنیم اما من تاکنون پاسخی نشنیده ایم. در هر صورت، من می توانم هر شرایطی را که باشد تحمل کنم و امیدوارم در هر صورت در مورد شرایط قرارداد صحبت کنیم. ما باید مذاکره کنیم زیرا برنامه ریزی برای فصل آینده باید ادامه یابد. ما دو ماه پیش صحبت کردیم که  آیا به توافق میرسیم یا خیر اما از آن زمان من  پاسخی دریافت نکردم "

رونی در ادامه افزود : "این ناامید کننده است زیرا در هر صورت، ترجیح می دهم بدانم برنامه فصل آینده تیم چیست زیرا باید برای فصل آینده برنامه ریزی انجام شود. ما باید این کار را زودتر انجام دهیم تا تیم دچار چالش نشود." 

این مربی متولد لیورپول همچنین در مورد اینکه چقدر دلش برای همسرش کولین 37 ساله و چهار فرزندش کای، کلای، کیت و کاس تنگ شده است صحبت کرد. خانواده او در طول مدت حضور او در دی سی یونایتد با او در آمریکا حضور نداشتند. رونی در این باره گفت: "البته که دلم برای بچه ها و همسرم تنگ می شود، اما این دوری را تحمل کردم .درست است که از هم دور هستیم اما زندگی حرفه ای همین است." 

دی سی یونایتد در رده نهم از 15 تیم کنفرانس شرق قرار دارد و در 9 بازی از 27 بازی خود تا کنون در این فصل پیروز شده است و باید دید آیا سران باشگاه قرارداد سرمربی انگلیسی خود را تمدید خواهند کرد یا این مربی از تیم آمریکایی جدا خواهد شد.

۱۰۰۹