واکنش تراکتور به استوری‌های پاکدل: شکایت

واکنش تراکتور به استوری‌های پاکدل: شکایت

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر اجرایی تراکتور به ادعای حامد پاکدل در استوری اینستاگرامی اعلام کرد که این باشگاه از بازیکن سابقش به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، استوری‌های اینستاگرامی حامد پاکدل پس از جدایی از تراکتور حاشیه‌ساز بوده است. مهاجم سابق تی‌تی‌ها که پس از اتمام اردوی ترکیه و باوجود داشتن قرارداد از تراکتور کنار گذاشته شد، پس از دو شکست این تیم در بازی‌های ابتدای فصل یک استوری با اموجی خنده منتشر کرد تا برخی استوری پاکدل را واکنش این مهاجم به شکست‌های سرخ‌پوشان تعبیر کنند؛ البته که این استوری اینستاگرامی بدون هیچ توضیحی و صرفا با یک اموجی خنده منتشر شده بود و پاکدل فردای آن روز در یک استوری دیگر توضیح داد منظور وی باشگاه تراکتور نبوده است.

در همین راستا رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تراکتوری‌ها می‌گوید از حامد پاکدل بابت انتشار استوری مذکور به کمیته اخلاق شکایت کرده‌اند: «این بازیکن بعد از دو شکستی که تراکتور در ابتدای فصل داشت در صفحه اینستاگرام خود استوری‌های کنایه آمیز با استیکر خنده گذاشت و به همین خاطر از او به کمیته اخلاق شکایت کردیم.»

کرمانشاهی همچنین نسبت به ادعای پاکدل بابت اجاره نکردن خانه برای وی در زمان حضورش در تراکتور هم پاسخ داده و مدعی است وقتی قرارداد این مهاجم به اتمام رسیده، پول پیش را دریافت کرده‌اند: «ما برای تمامی بازیکنان غیربومی  مثل بازیکنان خارجی هتل پارس را در نظر می‌گیریم. چون پاکدل دیر سر تمرینات می‌رسید به هتل باشگاه آمد. در مورد پول خانه‌ای که اجاره شده بود هم وقتی قراردادش با باشگاه تمام شده، ما پول پیش را دریافت کردیم و اینکه می‌گوید ۳۰ میلیون پول اجاره داده به ما ربطی ندارد چون قراردادی با ما نداشته است.»

1997