درخشش بدون گل مقابل هنگ‌کنگ؛ آقای کاپیتان

درخشش بدون گل مقابل هنگ‌کنگ؛ آقای کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ آقای کاپیتان بود.

به گزارش فوتبالی، شماره 10 و کاپیتان تیم ملی قرار است در بازی‌های تیم ملی امید عصای دست رضا عنایتی باشد بازیکنی که حالا با وجود سن کم دیگر از باتجربه‌های تیم ملی است. یاسین سلمانی که برخلاف بسیاری از هم‌تیمی‌هایش چند فصل است که در لیگ برتر فیکس بازی می‌کند و این فصل هم قرار است این روند را در پرسپولیس ادامه بدهد در اوج پختگی به رضا عنایتی رسیده است. بازی با هنگ‌کنگ اگرچه یک حریف قدرتمند در میدان حضور نداشت اما مدل بازی یاسین سلمانی نشان داد که او با بقیه هم‌تیمی‌هایش تفاوت دارد. اعتماد به نفس بالا و البته در خدمت تیم باعث شد تا او یکی از بازیکنان موثر تیم ملی باشد و البته این بازی موثر به گل یا پاس گل منجر نشد اما تیم رضا عنایتی یک کاپیتان تمام عیار در داخل میدان داشت.

یاسین سلمانی در دقیقه 20 یک حرکت انفرادی داشت و شوتی به سمت دروازه زد که دروازه‌بان تیم هنگ‌کنگ مهار کرد. همچنین روی یک پاس کات بک این بازیکن، مدافعان هنگ‌کنگ نزدیک بود با یک اشتباه دروازه خودی را باز کنند که البته این اتفاق نیفتاد!

در دقیفه 67 هم یک حرکت تیمی و پاس‌های کوتاه، توپ را به شماره 10 ایران در محوطه جریمه رساند و یاسین بدشانس بود که دروازه‌‎بان باز هم توانست آن را به سختی مهار کند. پاس های کوتاه بازیکنان ایران در نهایت در محوطه جریمه به یاسین سلمانی رسید و ضربه زمینی این بازیکن به سختی توسط دروازبان هنگ کنگ مهار شد.

او اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست با یک گل بازی خوبش را تکمیل کند اما فرصت برای درخشش عصای دست عنایتی در داخل میدان زیاد است و تیم ملی در بازی‌های دیگر حسابی به او نیاز دارد.

4326