چهارمین گل ملی در نهمین بازی؛ درخشش آقای شماره 10

چهارمین گل ملی در نهمین بازی؛ درخشش آقای شماره 10

پایگاه خبری فوتبالی - محمد محبی موفق شد در نهمین بازی ملی‌، چهارمین گلش را برای تیم ملی ایران بزند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران از ساعتی پیش در یک بازی تدارکاتی در مقابل تیم ملی بلغارستان قرار گرفته است. تیم ملی که تیم برتر مسابقه بود موفق شد در دقیقه 14 به گل برسد.

سامان قدوس در این دقیقه مدافع چپ بلغارها را تحت فشار گذاشت. این مدافع پاس کم‌جانی را به دروازه‌بان داد که قدوس زودتر از دروازه‌بان به توپ رسید و با یک پاس عرضی خوب، محمد محبی را روبروی دروازه خالی قرار داد. شماره 10 تیم ملی در این صحنه کار سختی نداشت و موفق شد با ضربه سر گل اول ایران را بزند.

این گل، چهارمین گل ملی محبی محسوب می‌شود. گلی که در نهمین بازی ملی او رقم خورد. محبی گل‌های اول و دومش را در مهر ماه 1398 در بازی انتخابی جام جهانی به کامبوج زد. همان بازی که شاهد اولین حضور رسمی بانوان در ورزشگاه آزادی بودیم.

گل ملی سوم محبی در بازی دوستانه با کنیا در همین امسال زده شد. آن گل در حالی به ثمر رسید که کنیا با گل مایکل اولونگا ازایران پیش بود. بعد هم رامین رضاییان گل پیروزی را برای ایران زد.

4 گل در 9 بازی ملی آمار خوبی برای بازیکنی است که 24 سال سن دارد و در پست وینگر بازی می‌کند. با ادامه این روند محبی می‌تواند جای خودش را   در تیم ملی محکم و به تعداد گل‌های ملی‌اش اضافه کند.

1359