پایان تلخ برای اسطوره یوونتوس؛ بونوچی از تورینی‌ها شکایت کرد

پایان تلخ برای اسطوره یوونتوس؛ بونوچی از تورینی‌ها شکایت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پایان رابطه لئوناردو بونوچی و یوونتوس بسیار سرد بوده است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع دوران جدیدی از فوتبالش را در باشگاه یونیون برلین آغاز کرد. او مجبور شد که از یووه برود چرا که تورینی ها روی او حساب نمی کردند. حالا گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که مدافع ایتالیایی تصمیم گرفته است که از باشگاه سابقش به خاطر رفتاری که در آخرین ماه ها با او داشته اند، شکایت کند.

در حقیقت بونوچی در نظر دارد که از یوونتوس به خاطر صدمات حرفه ای به خودش و تصویرش به خاطر عدم شرایط مناسب برای تمرین و آماده سازی، شکایت کند. یووه، بونوچی را از تیم کنار گذاشته بود و لئوناردو مجبور بود که در ساعات شب یا ساعاتی متفاوت از بقیه بازیکنان تمرین کند و بدین ترتیب هرگز با آلگری یا سایر اعضای کادر فنی روبرو نمی شد. 

بونوچی حق دسترسی به سالن بدنسازی، استخر و رستوران را نداشت و باشگاه عمدا او را از بقیه تیم دور کرده بود تا مجبور به جدایی شود. لئوناردو در این مدت چندین بار از باشگاه درخواست کرده بود که اجازه بازگشتش به تمرینات را بدهند.

بونوچی اعلام کرده است که در صورتی که در دادگاه برنده شود، غرامت دریافتی را به انجمن "نورولند" اهدا خواهد کرد که هدف آن، حمایت از کودکان بستری شده در بخش مغز و اعصاب بیمارستان ریجنا مارگاریتا در تورین است. 

4125