مهر تایید درویش بر کمک‌های هوادار متمول پرسپولیس ساکن دوبی

مهر تایید درویش بر کمک‌های هوادار متمول پرسپولیس ساکن دوبی

پایگاه خبری فوتبالی- درباره کمک‌های مالی یک هوادار پرسپولیس در دوبی سوالی جدی مطرح است.

به گزارش فوتبالی، توضیحات شب گذشته رضا درویش در خصوص هوادار متمول پرسپولیس در دوبی وقتی جالب شد که مثال‌های نقض محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر را به دنبال داشت. 

به عنوان مثال درویش در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرد هوادار متمول پرسپولیس به خاطر علاقه قلبی به این تیم و بازیکنانش هزینه می‌کند و هیچ دخالت دیگری ندارد که بلافاصله میثاقی در جواب گفت: «همین شخص قبلا با جذب مسعود ریگی مخالف بوده و به باشگاه گفته رضا اسدی جذب شود. وقتی باشگاه به او پاسخ داده که مبلغ جذب اسدی ۸ میلیارد است و باشگاه توان پرداخت ۵ میلیارد را دارد، هوادار متمول قبول کرده که مابقی هزینه را پرداخت کند.»

البته مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد این مباحث مربوط به گذشته است و هوادار متمول در دوران مدیریت او، به تیمهای پایه رسیدگی می‌کند.

در این بین مجری برنامه این سوال را پرسید که «آیا کمک‌های مالی این هوادار به صورت زیرمیزی است یا وارد هزینه‌های باشگاه می‌شود؟»، که رضا درویش در پاسخ مدعی شد یک ریال از پولهای آن فرد وارد باشگاه نشده است‌. ماجرایی که البته قربانزاده رییس سابق سازمان خصوصی سازی درباره اش گفته بود که گرفتن پولها بدون اینکه وارد حساب باشگاه شود، تخلف است.

نکته جالب اینکه درویش در بخشی از صحبتهایش مدعی شد برخی بازیکنان پرسپولیس، شخصا با این هوادار در ارتباط هستند و اگر این هوادار کمکی به بازیکنان کرده، ربطی به باشگاه پرسپولیس نداشته و این مساله که هوادار متمول، بخشی از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس را به صورت پنهانی پرداخت می‌کند، صحت ندارد. 

درویش در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هوادار متمول ساکن دوبی، همین چند وقت قبل پول پیش اجاره خانه یکی از بازیکنان پرسپولیس (محمد عمری) را پرداخت کرده تا دیگر او در خوابگاه زندگی نکند البته به شرطی که خانواده این بازیکن هم به تهران بیایند.

6442