دلیل غیبت لیونل مسی در بازی آرژانتین با بولیوی

دلیل غیبت لیونل مسی در بازی آرژانتین با بولیوی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید که لیونل مسی به خاطر عدم آمادگی نتوانست آلبی سلسته را در دیدار با بولیوی همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه گذشته در جریان بازی آرژانتین مقابل اکوادور که با پیروزی یک بر صفر قهرمان جهان به پایان رسید، در اواخر بازی لیونل مسی مصدوم شد. بعد از این بازی، اسکالونی ادعا کرده بود که ستاره 36 ساله کمی احساس درد می کند و حالا در بازی دو شنبه شب نیز اسکالونی به مسی بازی نداد، اما دارنده هفت توپ طلا همراه با تیمش سفر کرد تا هم تیمی هایش را همراهی کند. در بازی با بولیوی، آلبی سلسته با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و انزو فرناندز، نیکلاس تاگلیافیکو و نیکلاس گونزالس برای آرژانتین گلزنی کردند. 

به نقل از سایت گل، اسکالونی راجع به غیبت مسی در این بازی که در ارتفاع بیش از 3 هزار متری سطح دریا انجام می شد، گفت: "لئو آماده بازی نبود. روز گذشته او تلاش کرد تا ریکاوری کند و خودش را به بازی برساند، اما احساس راحتی نداشت و ما نیز ریسک نکردیم. واضح بود که لئو آماده نبود. او حتی در چند جلسه تمرینی نیز شرکت نکرد."

روز شنبه اینتر میامی در لیگ MLS به مصاف آتلانتا یونایتد خواهد رفت و هنوز بازی کردن مسی در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

4416