درگذشت مربی تیم ملی کاستاریکا در سن ۴۹ سالگی

درگذشت مربی تیم ملی کاستاریکا در سن ۴۹ سالگی

پایگاه خبری فوتبالی- اریک رودریگز، دستیار سرمربی کاستاریکا در سن 49 سالگی به طور غم انگیزی درگذشت.

به گزارش فوتبالی ، فدراسیون فوتبال کاستاریکا (FCRF) روز سه شنبه مرگ رودریگز را تایید کرد. کاستاریکا عصر جمعه در دیداری دوستانه در سنت جیمز پارک عربستان را ۳-۱ شکست داد.تیم ملی کاستاریکا سپس برای دیدار دوستانه مقابل امارات متحده عربی که روز یکشنبه برگزار شد به زاگرب رفت. رودریگز در طول پرواز به کرواسی احساس ناخوشایندی داشت و در حین توقف در آمستردام برای ارزیابی پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال کاستاریکا آمده است روز شنبه، آقای رودریگز در حین انتقال از نیوکاسل به زاگرب یک مشکل قلبی را پیدا کرد، به همین دلیل در توقف در آمستردام تصمیم گرفته شد که او در آن شهر بماند تا از نظر پزشکی مورد بررسی قرار گیرد و به همین دلیل او در بیمارستان OLVG در آمستردام بستری شد. در همان روز فدراسیون با همسرش تماس گرفت تا به هلند سفر کند و او دوشنبه توانست به هلند برود. اما در ساعات اولیه صبح سه شنبه وضعیت سلامتی او به وخیم تر شد و متأسفانه اریک رودریگز در ساعت 3:45 بعد از ظهر به وقت محلی در کنار همسرش درگذشت. فدراسیون از این خبر متاسف است و همزمان با سفارت کاستاریکا در هلند در حال کار روی تمام جزئیات برای بازگرداندن جسد او است. کلودیو ویواس، سرمربی تیم ملی، در بیانیه ای ویدئویی گفت که متوجه شده دستیارش در نیمه اول بازی کاستاریکا مقابل امارات از دنیا رفته است. او اضافه کرد: " در نیمه اول متوجه این اتفاق تلخ شدم و در نیمه دوم سعی کردم تا حد امکان حرفه ای باشم زیرا باید بازی را تمام می کردیم. او یک دوست عالی و یک همراه عالی بود. اینها چیزهایی است که انسان باید در زندگی با آنها دست و پنجه نرم کند، اما این یک اتفاق بسیار ناراحت کننده و تاسف بار بود که در کمتر از 72 ساعت رخ داد."

رودریگز در طول دوران حرفه ای خود مربی چندین تیم باشگاهی در کاستاریکا و همچنین تیم های ملی زیر 17 سال و زیر 23 سال کاستاریکا بود. تیم کاستاریکا که به لحاظ روحی به وضوح متزلزل شده بود در این بازی با نتیجه ۴-۱ مقابل امارات شکست خورد.

۱۰۰۹