فدراسیون پرورش اندام مدعی شد؛ پول رنگ ورزشکاران متضرر در مسابقات اردبیل عودت داده شد

فدراسیون پرورش اندام مدعی شد؛ پول رنگ ورزشکاران متضرر در مسابقات اردبیل عودت داده شد

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون پرورش اندام مدعی شد پول رنگ ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور اردبیل به علت خرابی رنگ متضرر شدند، عودت داده شده است.

به گزارش فوتبالی، در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور که در استان اردبیل برگزار شد، خیلی از ورزشکارانی که هزینه رنگ مصوب فدراسیون را پرداخت کرده بودند، متضرر شدند.

از آن‌جایی که فدراسیون توانایی اجرای درست رنگ بدن بدنسازان را نداشت، این رنگ روی بدن خیلی از ورزشکاران خراب شد. تعداد زیادی از ورزشکاران که هم هزینه را متحمل شدند و هم به علت خرابی رنگ، نتوانستند مسابقه خوبی را پشت سر بگذارند، خواستار عودت هزینه واریز شده برای فدراسیون شدند.

مسعود روشنی‌کیا، سخنگوی فدراسیون پرورش اندام در نشست خبری در کنار مهدی نصیرزاده در خصوص این مسئله، اظهار داشت: یک سری از هزینه‌ها برگشت داده شده است. این رنگ مشکل اجرا داشت نه آنکه تقلبی باشد و حتی در مسابقات اخیر کمپانی‌های دیگر بدنسازی نیز همین مسئله خراب شدن رنگ پس از اجرا را شاهد بودیم. اگر از نمای نزدیک قهرمانان را در همان مسابقات ببینیم نیز رنگ بدن ‌آن‌ها شره کرده است و انگار خاصیت این رنگ اینطور می‌باشد و یا مشکل از مدل اجرا است.

نصیرزاده در همین راستا عنوان کرد: در گذشته رنگ‌هایی را برای مسابقات بین المللی بردیم اما اجازه استفاده به ما ندادند زیرا فدراسیون جهانی IFBB، برندهای خاصی برای رنگ بدن مسابقات تعیین کرده است که باید استفاده شود. ما رنگ را از نمایندگی ترکیه تهیه کردیم و گمان نمی‌بردیم به مشکل خوردیم. واقعا نگاه درآمدی به رنگ نداریم و بهترین قیمت برای ورزشکاران تعیین می‌کنیم. برای مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی، برای اجرا هم تیم خارجی را به ایران می‌آوریم و هزینه آن‌ هم بر عهده فدراسیون خواهد بود و ورزشکاران نیاز نیست که هزینه اضافه‌ بدهند.

2636