خرید «دو ژائو» برای بارسلونا چقدر آب می‌خورد؟

خرید «دو ژائو» برای بارسلونا چقدر آب می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس و ژائو کانسلو دو بازیکن پرتغالی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا به صورت قرضی ملحق شدند.

به گزارش فوتبالی، فلیکس و کانسلو در حال حاضر به صورت قرضی از اتلتیکو و منچسترسیتی به بارسا ملحق شده اند. هر دو بازیکن شروع خوبی داشته اند و هواداران بارسا تصور می کنند که بهترین گزینه این است که قرارداد این دو به صورت قطعی در بیاید.

بارسلونا البته می داند که خرید این دو به هیچ وجه ارزان نخواهد بود. اتلتیکو مادرید انتظار دارد که برای فروش فلیکس 80 میلیون یورو در تابستان اینده دریافت کند در حالی که منچسترسیتی برای فروش کانسلو 25 میلیون یورو خواهد خواست. بدین ترتیب اگر مدیران بارسا قصد حفظ این دو در پایان فصل را داشته باشند، باید 105 میلیون یورو هزینه کنند.

فلیکس شروع فصل درخشانی در بارسلونا داشته و در سه بازی خود سه گل و یک پاس گل داشته است. کانسلو نیز تجربه گلزنی در تیم جدیدش را داشته و در پیراهن آبی و اناری خوشحال به نظر می رسد.

دکو مدیر ورزشی بارسلونا اخیرا گفته است که در صورتی قرارداد این دو به حالت قطعی در می آید که هر دو نقش پررنگی در طول فصل داشته باشند. بارسلونا باید آَماده بازی با سلتا شود و احتمالا هر دو ستاره پرتغالی با نظر ژاوی در ترکیب اصلی قرار می گیرند.

4125