لیورپول پس از 60 سال از منچستریونایتد بازیکن می‌خرد؟

لیورپول پس از 60 سال از منچستریونایتد بازیکن می‌خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول شاید برای اولین بار از سال 1964 تا کنون به سراغ خرید بازیکن از منچستریونایتد برود و طلسم شصت ساله را بشکند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول و منچستریونایتد دو دشمن سنتی در فوتبال انگلیس به شمار می روند. فیل کیسنال آخرین بازیکنی بود که 59 سال پیش از یونایتد به لیورپول ملحق شد. هواداران لیورپول اما این بار به مدیران تیمشان توصیه کرده اند که از فرصت استفاده کنند و جیدون سانچو را با قیمتی معقول به خدمت بگیرند.

در حقیقت سانچو با اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد دچار اختلافی شدید شده و مربی هلندی تصمیم گرفته که این بازیکن 23 ساله را از لیست تیمش کنار بگذارد. 

باشگاه های مختلفی به دنبال خرید سانچو در زمستان هستند که شاید اولویت این بازیکن این باشد که در لیگ انگلیس بماند. در این شرایط، لیورپول می تواند برای خرید مهاجم مازاد شیاطین سرخ تلاش کند.

یک هوادار لیورپول در توییتر از بقیه پرسیده است که نظرشان چیست که باشگاهشان برای خرید سانچو 30 میلیون پوند بپردازد که بقیه نیز استقبال کرده اند. یک هوادار نوشته است :" کیفیت این بازیکن با کمک تغییر محیط می تواند به او کمک کند به چیزی برسد که به آن نیاز دارد." دیگری نوشته است:" یک میلیون درصد بله!" و دیگری نوشته است:" تردیدی نیست، قطعا."

لیورپول در صورت جدایی صلاح و انتقال این بازیکن به الاتحاد باید به دنبال جایگزین برای او باشد که سانچو می تواند یکی از گزینه ها باشد.

4125