نبی:گزارش های مرتبط درباره برنامه های آتی تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد

نبی:گزارش های مرتبط درباره برنامه های آتی تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه اخیر با وزیر محترم ورزش و جوانان گزارش های لازم درباره برنامه های آتی تیم ملی ارائه شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی محمدنبی،درباره تقویم و برنامه های آتی تیم ملی عنوان کرد:کلیه برنامه های تیم ملی براساس تقویم فیفا و ای اف سی و لیگ برتر با سرمربی تیم ملی مطرح و هماهنگی لازم صورت می گیرد.بر این اساس،تیم ملی مهرماه در تورنمت اردن و بلافاصله در آبان‌ماه دیدارهای مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ و در دی ماه جام ملتهای آسیا ٢٠٢٣ را پیش رو دارد و میبایست در فرصت باقی مانده به نحوی اردوها و مسابقات برنامه ریزی و تامین منابع شود تا خللی در انجام این مهم وارد نگردد. در جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان گزارش لازم درباره برنامه های آتی تیم ملی ارائه شد.

نایب رییس فدراسیون درباره دیدار رئیس جمهور با رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در حاشیه اجلاس سالیانه سازمان ملل اظهار داشت: یکی از پیش‌زمینه‌های دیپلماسی ورزشی، انجام ملاقات‌ها و نشست‌ها و همچنین جلسات تاثیرگذار است و دیدار رئیس جمهور را هم باید در این چارچوب دید.معتقدم این دیدار در آینده خروجی‌های خوبی برای فدراسیون فوتبال به خصوص در بخش توسعه و همکاری‌های بیشتر با فیفا خواهد داشت.
نبی خاطرنشان کرد: در سوی دیگر امیدواریم مبحث محدودیت‌های مالی ایجاد شده درباره وجوه متعلق به فدراسیون فوتبال با توجه به این دیدار با تدبیر رئیس فیفا برطرف شود با از شناختی که از جیانی اینفانتینو داریم در این بخش تمام تلاشش را خواهد کرد.

9989