صحبت‌های کارلو آنچلوتی پس از شکست در دربی مادرید

صحبت‌های کارلو آنچلوتی پس از شکست در دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید که نباید شکست مقابل اتلتیکو مادرید را به گردن لوکا مودریچ انداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته ششم لالیگا، تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت روخی بلانکوس با حساب سه بر یک به پیروزی رسید و توانست اولین شکست فصل رئال را رقم بزند. در این بازی لوکا مودریچ عملکرد ضعیفی داشت و در نیمه دوم نیز تعویض شد. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "قرار نیست انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم و اگر این کار را با مودریچ انجام دهیم، در حقش ظلم کرده ایم. او بازی خوبی نداشت، مثل هم تیمی هایش. سعی کردم میانگین قدی تیم را بالا ببرم تا بتوانیم بیشتر از سانترها بهره ببریم، اما جواب نداد."

"اگر به عقب برگردم، سیستم تیم را تغییر می دادم. مشخص است که تاکتیک من جواب نداد. وقتی تیم کارش را درست انجام نمی دهد، مسئولیتش با من است. البته اصلاً شرایط تیم بحرانی نیست و ما قوی تر باز خواهیم گشت. در دربی خوب نبودیم، اما این فرصت را داریم که نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم. ما ناراحت و عصبانی هستیم و هر وقت می بازیم، چنین حسی داریم."

4416