مسیر امیدها تا فینال مشخص شد؛ ژاپن حریف احتمالیِ ایران در نیمه‌نهایی

مسیر امیدها تا فینال مشخص شد؛ ژاپن حریف احتمالیِ ایران در نیمه‌نهایی

پایگاه خبری فوتبالی – امیدهای ایران در صورتی که تا نیمه نهایی پیش بروند برای رسیدن به فینال باید از سد ژاپن بگذرند.

به گزارش فوتبالی، با برگزاری مسابقه تیم‌های ژاپن و فلسطین مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند. همچنین تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را در مرحله یک هشت شناختند و مسیر تیم‌ها تا فینال روشن شد.

در این مرحله تیم ایران که با 7 امتیاز و به عنوان تیم اول از گروه B صعود کرد با تیم سوم گروه E یعنی تایلند بازی خواهد کرد. این مسابقه روز چهارشنبه در ورزشگاه «شانگ چنگ» برگزار می‌شود.

امیدهای ایران اگر بتوانند چهارشنبه از سد تایلند عبور کنند به مرحله یک چهارم نهایی می‌رسند و باید در این مرحله با برنده بازی تیم‌های هنگ کنگ و فلسطین بازی کنند. ایران چند روز پیش در مرحله اول انتخابی المپیک 2022 با هنگ کنگ بازی کرده بود و این تیم را با 4 گل مغلوب کرده بود.

در دیگر بازی‌های این مرحله در «ساید» ایران برگزار می‌شود ژاپن با میانمار بازی می‌کند و کره شمالی با بحرین روبرو می‌شود. برندگان این دو مسابقه هم در مرحله یک چهارم با هم روبرو خواهند شد.

ایران اگر بتواند در مرحله یک چهارم نهایی هم برنده بازیِ هنگ کنگ – فلسطین را شکست بدهد به نیمه نهایی خواهد رسید. جایی که احتمالا امیدهای ژاپن منتظر شاگردان رضا عنایتی خواهند بود.

در ساید دیگر جدول هم چین با قطر، کره جنوبی با قرقیزستان، ازبکستان با اندونزی و هند با عربستان سعودی بازی خواهند کرد.

1359