بیرانوند هم کمک هوادار متمول به پرسپولیس را تایید کرد/ دردسر می شود یا نمی شود؟

بیرانوند هم کمک هوادار متمول به پرسپولیس را تایید کرد/ دردسر می شود یا نمی شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- توضیحات دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس احتمالا دستاویز شکایت رقیبان این تیم شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از کسر امتیاز انضباطی از باشگاه سپاهان بابت آنچه تخلف این تیم از قوانین دستورالعمل نقل و انتقالاتی عنوان شده، مدتی است که ادعاهایی مبنی بر کمک‌های مالی یک شخص موسوم به هوادار متمول پرسپولیس باعث بروز حساسیت‌هایی شده است. در همین خصوص هفته گذشته صادق رئیسی کیا کارشناس حقوقی ورزشی با حضور در برنامه فوتبال برتر در این باره توضیحاتی داد و آن را مصداق بارز تخلف دانست و گفت: "در مورد گردش‌های مالی فقط باید یک شماره حساب رسمی متعلق به باشگاه وجود داشته باشد. دادن شماره حساب فرد دیگری و یا اهدای خانه و ماشین دادن دور زدن قانون است."

این صحبت در حالی مطرح شد که چندی پیش رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مواجهه با سوالاتی در این باره، کمک‌های مالی هوادار متمول تیمش را تکذیب نکرد و آن را صرفا از سر علاقه‌ او به تیم و بازیکنان دانست. با این حال امشب علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی کرد که احتمالا برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود.

بیرانوند که به عنوان میهمان ویژه در استودیوی برنامه حضور داشت بعد از این سوال مجری برنامه که "آیا خارج از قرارداد چیزی وجود دارد؟"جوابش را با این جمله آغاز کرد که "پرسپولیس خارج از قرارداد چیزی ندارد" اما پس از آن به هوادار متمول اشاره کرد و نقش او در این خصوص را پررنگ عنوان کرد: "یک سری اشخاص هستند که عاشق پرسپولیس هستند. من این شخص را می‌شناسم و می‌دانم هرکسی که وارد مدیریت این باشگاه می‌شود، به خاطر این شخص است. او عاشق پرسپولیس است و گفت نمی‌خواهم اسمی از من باشد. او از جان و دل برای پرسپولیس کار می‌کند."

دروازه بان پرسپولیس که قصد حمایت معنوی از این هوادار را داشت به یکباره صحبتی کرد که بعید نیست برای قرمزها دردسرساز شود. او گفت: "این هوادار وقتی سقف باشگاه پر است، برای چند میلیارد بازیکن را در پرسپولیس نگه می‌دارد."

با توجه به توضیحات رئیسی کیا درباره قوانین دستورالعمل نقل و انتقالاتی قطعا همین جمله می‌تواند دستاویز باشگاه‌های رقیب پرسپولیس شود تا به واسطه آن کمیته انضباطی را برای اجرای حکم سنگین علیه قرمزها تحت فشار قرار دهند. حالا باید دید واکنش‌ها به این اظهارات بیرانوند چگونه خواهد بود و چه تبعاتی به دنبال خواهد داشت.

6442