بمب تابستانی رئال مادرید باز هم مصدوم شد!

بمب تابستانی رئال مادرید باز هم مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر بازیکن ترکیه ای که در تابستان با برچسب "مسی ترکیه ای" و با هیاهوی زیاد به رئال مادرید پیوسته بود، برای دومین بار مصدوم شد آن هم در حالی که چه در بازیهای دوستانه و چه در بازیهای رسمی هنوز حتی یک دقیقه هم برای رئال مادرید بازی نکرده است!

به گزارش فوتبالی، آردا گولر در حالی در تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست که در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت. در حقیقت دکو مدیر ورزشی بارسلونا شخصا به ترکیه سفر کرده بود تا انتقال او را نهایی کند اما رئال مادرید با پیشنهاد مالی بهتر توانست این بازیکن را اغوا کند و او را با 10+20 میلیون یورو از فنرباغچه به خدمت گرفت.

شروع گولر در رئال مادرید اما وحشتناک بوده و هواداران این تیم را یاد جاناتان وودگیت انداخته که در اولین فصلش به علت مصدومیت ها حتی یک بازی هم نداشت! در حقیقت گولر که در تابستان با مصدومیت منیسک مواجه شده بود، حالا و بعد از دو ماه، در حالی که به نظر می رسید که از مصدومیت ریکاوری کرده، در تمرین روز سه شنبه با مصدومیت مواجه شد و گفته می شود که یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. به نظر می رسد که هواداران رئال مادرید اصلا از این خرید راضی نیستند و تصور می کنند که سرشان کلاه رفته است!

4125