جدیدترین قربانی خانه‌تکانی چلسی مشخص شد

جدیدترین قربانی خانه‌تکانی چلسی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در حال خانه تکانی است. پس از اعلام جدایی برونو سالتور از کادر فنی پوچتینو، حالا خبر می رسد که کلود ماکلله بازیکن اسبق فوتبال فرانسه نیز از تیم لندنی جدا می شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق رئال مادرید به عنوان مربی فنی بازیکنان جوان از آگوست ۲۰۱۹ در چلسی فعالیت می کرد. در آن زمان فرانک لمپارد برای اولین بار سرمربی چلسی شده بود. حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی جدایی ماکلله را تایید کرده است.

در حقیقت در بازی اخیر اسطوره های چلسی و رئال مادرید در استمفوردبریج، ماکلله به عنوان عضو رسمی باشگاه لندنی حضور پیدا نکرد. کلود ماکلله در سال 2011 از فوتبال بازنشسته شد و بعد از آن هدایت تیمهایی نظیر باستیا و یوپن را به عهده داشت و مدتی نیز به عنوان کمک مربی در باشگاه های نظیر پی اس جی و سوانزی فعالیت کرد. ماکلله تجربه فعالیت به عنوان عضو کادر مدیریتی باشگاه موناکو را هم دارد.

کلود از سال 2019 به عنوان مدیر آکادمی در باشگاه چلسی فعالیت می کرد. او در دوران فوتبالش 217 بار برای تیم لندنی بازی کرده است. کلود ماکلله این وظیفه را داشت که شخصا به بازیکنان آکادمی آموزش بدهد. چلسی از زمان حضور تاد بولی سعی کرده که در ساختارش تغییراتی ایجاد کند و افراد حاضر در کادر مدیریتی قبلی را کنار بگذارد.

4125