مدیر باشگاه کلمبیایی پس از شکست به ضرب گلوله کشته شد

مدیر باشگاه کلمبیایی پس از شکست به ضرب گلوله کشته شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر باشگاه تیگرس در لیگ دسته دوی کلمبیا، پس از شکست روز شنبه تیمش به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش فوتبالی، ادگار پائز کورتس 63 ساله در زمان بازگشت به خانه پس از شکست تیمش در مقابل اتلتیکو اف سی، به ضرب گلوله کشته شده است.  رسانه های محلی گزارش داده اند که پائز توسط دو مرد موتور سواری کشته شده است که پس از شکست سه بر دوی تیمش، او را در نزدیکی ورزشگاه تعقیب می کردند. 

گفته می شود که دختر پائز نیز در اتومبیل حضور داشته است اما خوش شانسی اورده که صدمه ای ندیده و زنده مانده است. در حال حاضر مقامات، تحقیقات را در مورد این قتل آغاز کرده اند. 

در بیانیه باشگاه تیگرس آمده است:" خانواده تیگرس و جامعه ورزشی از این اتفاق ویران شده اند.  ادگار  حامی عاشق فوتبال و یک لیدر واقعی بود. تعهد او به تیم و تعهدش به پیشرفت ورزش در منطقه ما باعث شد تا اثر بی نظیری روی هر فردی بگذارد که افتخار اشنایی با او را داشته است. از احترام رسانه ها و جامعه در این دوران سخت به حریم شخصی او تشکر می کنیم. مقامات، در حال بررسی ماجرا هستند."

فرناندو خارامیو، مدیر لیگ فوتبال کلمبیا نیز گفته است :" ادگار توسط دوستانش همواره به عنوان شخصی  محترم شناخته می شد. جایگاه متحرم و نیرومند او باعث شده بود تا عاشقانه به فوتبال خدمت کند."

4125