سپاهان - الاتحاد بدون حضور تماشاگران خانم؟

سپاهان - الاتحاد بدون حضور تماشاگران خانم؟

پایگاه خبری فوتبالی - بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان درحالی آغاز شده که خبری از فروش بلیت برای هواداران خانم نیست.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و الاتحاد عربستان دهم مهر ماه در اصفهان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ در همین راستا بلیت‌فروشی این دیدار از امروز آغاز شده تا علاقه‌مندان به تماشای این دیدار بتوانند از الان بلیت خود را تهیه کنند.

با این حال یک نکته مهم در سایت بلیت فروشی وجود دارد و آن هم اینکه ساز و کاری برای فروش بلیت برای تماشاگران خانم در نظر گرفته نشده و این درحالی است که AFC بابت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در بازی‌های آسیایی سخت‌گیری ویژه‌ای دارد.

این دومین میزبانی ایران با حضور تماشاگران پس از بازی تراکتور و الشارجه امارات در فصل کنونی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست. مسابقه تراکتور در تبریز اگرچه با حضور تعداد محدود تماشاگران خانم تبریزی برگزار شد ولی در آن مسابقه هم سایت بلیت‌فروشی برای بانوان در دسترس نبود و تعدادی از بانوان طرفدار تراکتور با هماهنگی‌ قبلی با هیات فوتبال آذربایجان شرقی در آن بازی حاضر شدند.

البته که هنوز معلوم نیست و این اتفاق در أصفهان هم تکرار شود و پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از منابع نزدیک به باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که هنوز هیچ چیز راجع به حضور بانوان در بازی سپاهان و الاتحاد مشخص نیست!

1997