انتقاد دوباره مدیر تراکتور از سازمان لیگ؛ چرا چهار بازی پشت هم میهمان هستیم؟

انتقاد دوباره مدیر تراکتور از سازمان لیگ؛  چرا چهار بازی پشت هم میهمان هستیم؟

پایگاه خبری فوتبالی- رضا کرمانشاهی دوباره در یک استوری اینستاگرامی نسبت به برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تراکتور یکی از منتقدین سازمان لیگ در هفته‌های اخیر بوده است. داور سابق فوتبال ایران قبل و بعد از بازی با هوادار تهران بابت عدم امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین گلایه کرد و حتی مدعی شد این رفتارها باعث می‌شود تا مردم فکر کنند مسئولین نمی‌خواهند که هواداران به ورزشگاه بیایند.

کرمانشاهی که با استوری‌های اینستاگرامی خود طی چند بازی فصل اخیر خبرساز بوده، امروز در یک استوری اینستاگرامی بابت برنامه‌ریزی سازمان لیگ و بازی‌های پشت سر هم تراکتور که خارج از خانه بوده گلایه کرده است.

تراکتور که باتوجه به بازی برابر الشارجه، دیدار هفته سوم خود مقابل استقلال خوزستان را انجام نداد، پس از بازی با مس رفسنجان در هفته چهارم، بازی معوقه خود با استقلال خوزستان را انجام داد. تی‌تی‌ها در هفته پنجم میهمان هوادار بودند و بعد از تعویق مسابقات هفته ششم که باید در تبریز به مصاف شمس‌آذر می‌رفتند، حالا باید در هفته‌های هفتم و هشتم به ترتیب میهمان آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن باشند تا این چهار دیدار پیاپی تراکتور خارج از تبریز مورد گلایه رضا کرمانشاهی قرار گیرد.

1997