تنها بازمانده اولین پرسپولیس – الدحیل؛ امید شماره 2

تنها بازمانده اولین پرسپولیس – الدحیل؛ امید شماره 2

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان پرسپولیس تنها بازیکن این تیم است که 9 سال پیش در اولین تقابل دو تیم به زمین رفت و فردا هم شانس بازی دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و الدحیل فردا برای نهمین بار روبروی هم قرار می‌گیرند. این بازی ساعت 21:30 در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» شهر دوحه برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا.

کاروان پرسپولیس روز جمعه به دوحه رسید. در میان بازیکنان پرسپولیس تنها یک بازیکن هست که در اولین مسابقه پرسپولیس و الدحیل هم حضور داشت. این مسابقه روز 5 اسفند 1393 در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

پرسپولیس در آن مسابقه با ترکیب سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمد نوری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل، هادی نوروزی و مهدی طارمی به زمین رفت.

از آن تیم فقط امید عالیشاه هنوز بازیکن پرسپولیس است. بیشتر بازیکنان آن تیم، دیگر اصلا فوتبال بازی نمی‌کنند. هادی نوروزی هم که چند ماه پس از آن مسابقه درگذشت و امروز هشتمین سالگرد درگذشت اوست.

عالیشاه در مسابقه اول دو تیم که 9 سال پیش برگزار شد با پیراهن شماره 2 به زمین رفت. او حالا هم صاحب پیراهن شماره 2 است. البته در فصل جدید امید کمتر فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا کرده است اما با توجه به غیبت احتمالی وحید امیری و محمد عمری، شاید فردا بتواند در مقابل الدحیل بازی کند.

1359