بارسلونا به دنبال جذب جواهر 18 ساله برزیلی

بارسلونا به دنبال جذب جواهر 18 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه کاتالونیایی اسپورت گزارش داده است که گابریل موسکاردو یکی از خریدهای مورد نظر بارسلونا برای سال 2024 به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، دکو مدیر ورزشی بارسلونا به شدت به خرید این بازیکن 18 ساله علاقمند است.  بارسلونا به تقویت ترکیبش در خط هافبک نیاز دارد و موسکاردو گزینه خوبی برای آنهاست چرا که در کورینتیانس خوش درخشیده است. اسپورت گزارش داده است که دکو اولین تماس ها را برای خرید این بازیکن آغاز کرده است. چلسی در تابستان گذشته پیشنهاد 4+21 میلیونی را برای خرید موسکاردو داده بود اما باشگاه برزیلی این پیشنهاد را رد کرده بود. در حقیقت کورینتیانس که 80 درصد از حق انتقال موسکاردو را در اختیار دارد، قیمت این بازیکن را 30 میلیون یورو تعیین کرده است. 

دکو امید زیادی دارد تا موسکاردو را به بارسلونا بیاورد چرا که به خوبی این بازیکن را می شناسد و ماه هاست که شرایطش را زیر نظر دارد.این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می کند. بارسلونا در حال حاضر اوریول رومئو را در این پست در اختیار دارد اما طبیعتا باید به دنبال گزینه ای جوان تر باشند که موسکاردو می تواند یکی دیگر از گزینه های آنها باشد. بارسا اخیرا یک صید مهم دیگر یعنی ویتور روکه را از فوتبال برزیل داشته است.

4125