تمدید قرارداد جواهر 16 ساله بارسلونا؛ بند فسخ یک میلیاردی

تمدید قرارداد جواهر 16 ساله بارسلونا؛ بند فسخ یک میلیاردی

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که از چند ماه پیش توافق حاصل شده بود، بارسلونا روز دوشنبه تمدید قرارداد لامین یامال پدیده 16 ساله را تا سال 2026 را رسمی کرد و رقم فسخ قرارداد این بازیکن را به یک میلیارد یورو رساند تا او را از دست مشتریانش دور کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پیش از این نیز رقم فسخ قرارداد مشابهی را در تمدید قرارداد پدری، گاوی، آرائوخو، بالده، کنده، رافینیا یا آنسو فاتی لحاظ کرده بود که آخری در حال حاضر قرضی به برایتون رفته است.

لامین یامال که اولین بازی خود را در لالیگا در زمانی انجام داد که 15 سال و 90 روز سن داشت، جوان ترین بازیکن بارسا در لالیگا در تاریخ مدرن این باشگاه به شمار می رود.  البته رکورد تاریخ بارسلونا متعلق به آرماند مارتینز ساگی با 14 سال و شش ماه و شانزده روز سن است که اولین بازی خو درا در سال 1920 انجام داد. 

یامال مراحل تراقی را به سرعت در بارسلونا طی کرده است و با درخش شدر بارسلونا به تیم ملی اسپانیا نیز راه یافته است. حالا این بازیکن با تمدید قراردادش خیال بارسلونا را راحت کرده است. وکالت وی به عهده ژرژ مندس، وکیل سرشناس پرتغالی است. بارسلونا بعد از آن که یامال 18 ساله شود، می تواند با او قرارداد حرفه ای به عنوان بازیکن بزرگسال به اتمام برساند.

4125