واران امیدوار به قهرمانی منچستریونایتد در اروپا

واران امیدوار به قهرمانی منچستریونایتد در اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل واران معتقد است منچستریونایتد می تواند در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی ، رافائل واران قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که منچستریونایتد علیرغم شروع ضعیف فصل، کیفیت لازم برای تبدیل شدن به مدعی قهرمانی در اروپا را دارد. شیاطین سرخ با شکست ۱-۰ روز شنبه مقابل کریستال پالاس، بدترین شروع خود را در تاریخ لیگ برتر را پشت سر میگذارد زیار شیاطین سرخ از هفت بازی ابتدایی خود تنها ۹ امتیاز کسب کرده اند. منچستریونایتد همچنین در بازی اول لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند و در یک بازی تقریبا یک طرفه نتیجه را ۴-۳ به قهرمان آلمان واکذار کردند. مردان اریک تن هاگ باید در دیدار روز سه شنبه در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با گالاتاسرای به مسیر پیروزی برگردند و رافائل واران قهرمان چند دوره لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید مطمئن است که این بازی می تواند یک شروع دوباره قرای تیم منچستریونایتد باشد. 

مدافع تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در این باره گفت: "فکر می‌کنم این رقابت همچنان بین تیم ها جریان دارد است و برای پیروزی در این رقابت باید بهترین باشیم. من فکر می‌کنم باید   بهتر بازی کنیم و در مقابل دروازه حریف  کارآمدتر باشیم و   تعداد دفعاتی که گل دریافت می‌کنیم را به حداقل برسانیم. ما باید موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کنیم، باید با کیفیت و  سطحی بالا بازی کنیم.  ما باید برای کسب جام های بزرگ هوشیارتر باشیم.  فکر می‌کنم ما کیفیت لازم برای بازی و پیروزی در رقابت‌ لیگ قهرمانان اروپا را در ترکیب خود داریم. اما در عین حال باید پیشرفت کنیم و بازی مقابل گالاتاسرای  یک فرصت عالی برای کسب اولین امتیازات در مسابقات و حرکت رو به جلو و پیشرفت است."

واران باتجربه در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب یونایتد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل به اندازه کافی خوب است یا خیر، گفت: "بله، فکر می کنم اینطور باشد. فکر می کنم کیفیت لازم در تیم وجود دارد. همانطور که گفتم، رقابت بسیار سخت است. ما باید مراقب همه مراقب جزئیات باشیم و  ما تیمی با کیفیت و با ذهنیت حرفه ای داریم و فقط باید کمی پیشرفت کنیم. این شروع فصلی نیست که انتظارش را داشتیم، اما همچنان معتقدم که کیفیت کافی برای رقابت با بهترین تیم‌های اروپا را داریم."

۱۰۰۹