داغ دل استقلالی‌ها تازه شد؛ شکست السد با درخشش هافبک سابق آبی‌ها

داغ دل استقلالی‌ها تازه شد؛ شکست السد با درخشش هافبک سابق آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – السد قطر امروز با درخشش بازیکن سابق استقلال غافلگیر شد و با دبل این بازیکن 3 بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، شگفتی امروزِ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهر نامانگان ازبکستان رقم خورد. جایی که در استادیوم مرکزی این شهر، تیم نسف قرشی ازبکستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک السد قطر را شکست بدهد.

گذشته از نتیجه جالب و غیر منتظره‌‌ای که در این بازی به دست آمد گلزنی یکی از بازیکنان نسف قرشی توجه علاقمندان به فوتبال در ایران را هم به خودش جلب کرد.

این بازیکن کسی نبود جز عزیزبک آمانوف هافبک نسف قرشی که نقش مهمی در پیروزی این تیم داشت و توانست دو بار در دقایق 46 و 58 دروازه تیم مدعی قطری را باز کند.

آمانوف همان بازیکنی است که در زمان مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال به این تیم پیوست و علیرغم فرصت‌های کمی که برای بازی به دست می‌آورد نمایش‌های خوبی در این تیم داشت.

البته او با خراب کردن یکی از پنالتی‌های استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی در شکست و حذف استقلال نقش مهمی داشت اما همه اذعان دارند که او بازیکن خوب و قابلی بود.

با آمدن ریکاردو ساپینتو به استقلال اما موقعیت آمانوف در این تیم بدتر هم شد. ساپینتو هیچ اعتقادی به هافبک ازبکستانی نداشت و او را هرگز در لیست بازی‌های استقلال نمی‌گذاشت.

آمانوف در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته، استقلال را ترک و مدتی بعد از این تیم به فیفا شکایت کرد. در اوایل شهریور ماه امسال هم رای فیفا در این باره صادر شد و فیفا استقلال را به پرداخت 512 هزار دلار در پرونده آمانوف محکوم کرد.

با درخشش امروز آمانوف در مقابل السد داغ دل هواداران استقلال دوباره تازه شد. این بازیکن می‌توانست در استقلال بماند و بدرخشد اما حالا در نسف قرشی می‌درخشد و منتظر دریافت مطالباتش از استقلال است! 

1359