تفاوت بارسلونا و اتلتیکو مادرید از نگاه ستاره پرتغالی آبی اناری‌ها

تفاوت بارسلونا و اتلتیکو مادرید از نگاه ستاره پرتغالی آبی اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو فلیکس از سبک بازی، به عنوان تفاوت اصلی بارسلونا و تیم سابقش یعنی اتلتیکو مادرید یاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم با استعداد در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، به صوت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. 

اتلتیکو برای جذب فلیکس، مجبور شد تا رکورد نقل و انتقالاتی باشگاه خود را با مبلغ 113 میلیون پوند جا به جا کند تا او را از بنفیکا به مترو پولیتانو بکشاند اما این مهاجم پرتغالی، در دورتن حضورش در این تیم، به هیچ وجه موفق نشد که عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در هیچکدام از 4 فصل حضورش در این تیم، نتوانست تعداد گل‌های خود را دو رقمی کند. 

فلیکس پس از به حقیقت پیوستن رویایش و انتقال به بارسلونا، نشانه‌های خوبی از پیشرفت خود نشان داده و در 6 بازی ابتدایی اش در این تیم، سه بار موفق به گلزنی شده است. او درباره تفاوت شرایطش در حال حاضر با زمان حضورش در اتلتیکو مادرید گفت:" همانطور که چندبار گفته ام، تفاوت بارسلونا و اتلتیکو در همه موارد است، در تیم، در باشگاه. می‌توانیم تفاوت سبک بازی بارسا و اتلتیکو را ببینیم. آن سبک بد نیست اما من با سبک بازی بارسلونا بهتر خو گرفته ام. حالا خوشحال هستم و این مهم‌ترین چیز است."

2102