کنایه سنگین سرمربی پورتو به داوری بازی تیمش و بارسلونا

کنایه سنگین سرمربی پورتو به داوری بازی تیمش و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پورتو با دست خالی در ورزشگاه دراگائو در مقابل بارسلونا از زمین خارج شد تا اولین شکست اروپایی خود را تجربه کند آن هم در حالی که چندین بار به گل تساوی نزدیک بودند.

به گزارش فوتبالی، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در پایان بازی به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد. وی اظهار داشت :" به چیزهای بیشتری نیاز داشتیم چرا که در یک سوم دفاعی بارسا توپ ها را از دست می دادیم و نمی توانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم اما به کار بازیکنانم و نحوه پایان بازی افتخار می کنیم. سعی کردیم که هر طور که شده کار را مساوی کنیم اما باید در کل بازی تمرکز خود را حفظ می کردیم. حیف شد که در پایان نیمه اول به ما گل زدند. باید در کل نود دقیقه با تمرکز ظاهر می شدیم. آسان نیست. در چنین سطحی باید دقت بالایی داشته باشیم. در چمپیونزلیگ حق اشتباه نداری. در نیمه دوم نزدیک به گل بودیم اما نتوانستیم این کار را بکنیم و حالا باید مقابل آمبرس به دنبال کسب سه امتیاز باشیم. سخت تلاش کردیم. باید به تلاش ادامه بدهیم. قضاوت تیلور؟ مقابل فراتر از یک باشگاه بازی کردیم... همین جمله کافی است!"

تصمیم های داوری در این بازی به شدت جنجال ساز بود و هم بارسلونا و هم پورتو معتقد هستند که داور می توانست تصمیم های متفاوتی بگیرد.

4125