اندی کارول و افشای عدم تمایل برای پیوستن به لیورپول در سال 2012

اندی کارول و افشای عدم تمایل برای پیوستن به لیورپول در سال 2012

پایگاه خبری فوتبالی- اندی کارول مهاجم سابق لیورپول فاش کرد که آرزو داشته قبل از انتقال ۳۵ میلیون پوندی از نیوکاسل در آزمایشات پزشکی قرمزها مردود شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن ۳۴ ساله در روز مهلت مقرر در سال ۲۰۱2 از نیوکاسل یونایتد با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند به لیورپول پیوست. با این حال، اکنون او اعتراف کرده که تمایلی برای این انتقال نداشته است و او دعا می‌کرده که در حین انجام  آزمایش‌های پزشکی لازم در آن زمان مردود شود.کارول به L'Equipe گفت: "از لحظه ای که لیورپول این پیشنهاد باورنکردنی را در روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی ارائه کرد، من خودم را در یک هلیکوپتر دیدم، بدون اینکه واقعا دلیل آن را بفهمم. همانطور که در مسیر بودم به یاد دارم که امیدوار بودم در  آزمایش های پزشکی شکست بخورم." 

کارول پس از جدایی از نیوکاسل و انتقال قرضی به وستهام یونایتد در تابستان ۲۰۱۲، به لیورپول پیوست و به تلاش برای قرمزهای مرسی ساید ادامه داد. کارول در همین مصاحبه با توضیح دوران حضور خود در آنفیلد، افزود: " این انتقال به من کمک کرد تا با خارج شدن من از منطقه امن خودم بزرگ شوم. چون من به جز نیوکاسل هیچ چیز در مورد زندگی و فوتبال نمی دانستم. " این مهاجم پس از ترک ردینگ در تابستان جاری اکنون خود را در باشگاه فرانسوی آمیان اس سی می بیند، جایی که هنوز در پنج بازی ابتدایی خود برای تیم جدیدش گلزنی نکرده است. 

۱۰۰۹