بوکاجونیورز و فلومیننزه به فینال لیبرتادورس صعود کردند

بوکاجونیورز و فلومیننزه به فینال لیبرتادورس صعود کردند

پایگاه خبری فوتبالی- فلومیننزه برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین با حذف اینترناسیونال و پالمیراس راهی فینال جام کوپا لیبرتادورس شدند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام لیبرتادورس بامداد امروز و در شهر سائوپولو برزیل دو تیم پالمیراس برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این دیدار ابتدا ادینسون کاوانی مهاجم کهنه کار و سرشناس بوکاجونیورز تیم مهمان را پیش انداخت اما گل تساوی پالمیراس باعث شد بازی در طول ۹۰ دقیقه و در ادامه در وقت های اضافه با همین تساوی ۱-۱ به پایان برسد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت در ضربات پنالتی شاگردان آلمیرون در بوکاجونیورز علی رغم اینکه پنالتی اول خود توسط کاوانی را از دست دادند در ادامه با دو پنالتی از دست رفته پالمیراس بازی را بردند و راهی دیدار نهایی رقابت ها شدند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی که بامداد پنجشنبه برگزار شده بود تیم فلومیننزه در برابر رقیب خود از برزیل یعنی اینترناسیونال به برتری رسید و راهی دیدار نهایی رقابت ها شد. دیدار نهایی قرار است روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزار شود. در تاریخ برگزاری رقابت ها بوکاجونیورز پس از ایندیپندنته دیگر تیم آرژانتینی با ۶ بار قهرمانی و ۵ بار نایب قهرمانی دومین تیم پرافتخار رقابت های لیبرتادورس است و فلومیننزه برای نخستین بار به فینال این رقابت ها صعود کرده است.

۱۰۰۹