هافبک تاتنهام قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرد

هافبک تاتنهام قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تاتنهام قرارداد دله آلی، هافبک 19 ساله خود را به مدت پنج سال تمدید کرد. به  این ترتیب این بازیکن تا سال 2021 خود را به سفیدپوشان لندنی متعهد کرد.

تاتنهام در تابستان گذشته بود که در ازای 5 میلیون پوند آلی را از میلتون کینس دونس به خدمت گرفت و او را مجدداً به همین تیم قرض داد که کمک شایانی به صعودشان به لیگ دسته اول انگلیس یا همان چمپیونشیپ کرد.

عملکرد تأثیرگذار دله آلی در فصل جاری نه‌تنها مائوریسیو پوچتینیو را برای تمدید قرارداد این بازیکن ترغیب کرد، بلکه روی هاجسون را نیز متقاعد کرد تا او را به تیم انگلیس دعوت کند.

این هافبک 19 ساله در فصل جاری در 25 بازی از رقابت‌های مختلف برای تاتنهام به میدان رفته و پنج گل هم به ثمر رسانده است. او همچنین چهار بازی ملی هم در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد و در بازی دوستانه سه‌شیر مقابل فرانسه اولین گل ملی‌اش را به ثبت رساند.

دله آلی که با قراداد جدید دستمزد هفتگی‌اش از 10 هزار پوند به 25 هزار پوند افزایش پیدا کرد، پس از امضای قرارداد جدید گفت: خوشحالم که قراردادم را برای مدت طولانی با تاتنهام تمدید کردم. از همه هواداران، بازیکنان و کادرفنی تاتنهام تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا در این تیم جا بیفتم.

انتهای پیام/