عکس؛ وقتی آقای گل‌های لالیگا و لیگ برتر انگلیس هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی آقای گل‌های لالیگا و لیگ برتر انگلیس هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند و جود بلینگهام که در حال حاضر در لالیگا و همچنین لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار درخشانی دارند، روزگاری در بروسیا دورتموند با هم هم‌تیمی بودند و عملکرد خوبی هم در آن تیم داشتند.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ در بروسیا دورتموند حضور داشت و پس از آن راهی منچستر سیتی شد و در این تیم توانست در فصل گذشته فاتح سه گانه شود و در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ برتر انگلیس آقای گل شود.

ارلینگ هالند در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هم عملکرد بسیار خوبی داشته است و آقای گل است. او در این فصل هشت گل به ثمر رسانده است.

از سوی دیگر جود بلینگام که اهل کشور انگلیس است، بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ در بروسیا دورتموند توپ زده است. او در تابستانی که گذشت با رقمی حدود ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و اکنون شروعی مشابه کریستیانو رونالدو در رئال مادرید داشته است و ستاره مادریدی ها بوده است ‌.

جود بلینگهام هم در لالیگا موفق شده است در این فصل هشت گل در لالیگا بزند و در حال حاضر آقای گل است و به این ترتیب هم تیمی های سابق اکنون در دو لیگ آقای گل هستند.

1470